Yoast nyní zveřejnil nejnovější verzi jeho nástroje, 12.1, pro wordpress. Aktualizace přidává vaše vlastní favikony, nyní funkce dostupná na Google Vyhledávání, pro přehled příspěvků na mobilních verzích vyhledávání, které se shodují s velikostí fontu ve výsledcích vyhledávání na GOogle a také představuje nové filtry schémat.
 
Proč by nás to mělo zajímat.
 
Přesný přehled vašich položek vyhledávání na mobilní a počítačové verzi vám dovoluje získat daleko lepší ideu o tom, co vlastně vaši zákazníci vidí, ještě předtím, než kliknou na výsledek, což vám může pomoci optimalizovat vaše příspěvky a podpořit je tak v kliknutí na vaše výsledky vyhledávání.
 
Nové filtry, které jsou představené v této aktualizaci, mohou být také použity pro kontrolování výstupu vašeho schématu a poskytují tak vyhledávajícím neustálé informace o vaší značce.
 
Více o oznámení.
 
Yoast 12.1 také přidává následující filtry pro daleko detailnější a podrobnější kontrolu nad výstupem schématu:

  • Wpseo_schema_organization_social_profiles filtruje sociální profily a účty dané entity. Můžete jej použít pro přizpůsobení si sociálních účtů v rámci předmětu schéma organizace.
  • Wpseo_schema_company_name a wpseo_schema_company_logo_id filtrují název a logo vaší společnosti z možností témat, pokud to nebylo nastaveno ve vašem nastavení SEO na YOastu.
  • Wpseo_enable_structured_data_blocks vypíná editorské bloky pro zablokované strukturované data.

 
Pro více informací ohledně implementace strukturovaných dat a její aktualizaci, podívejte se na naše články ohledně Yoast SEO 11.0 (implementace obecných schémat), 11.1 (strukturovaná data obrázků a videa), 11.2 (vlastní schéma), 11.3 (strukturovaná data osobních obrázků a avatarů), 11.4 (strukturovaná data často kladených otázek), 11.5 (přehled příspěvků na mobilních verzích) a 11.6 (aktualizované data bloky Jak-na strukturovaných dat).